الموضوع
:
انقذوووونى ارجوكم
عرض مشاركة واحدة
13-04-19, 02:20 AM
#
14
_SAIKO_
عضو متألق
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: الاسماعيلية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى:
64
رد: انقذوووونى ارجوكم
سوسته تعليق الاجزاء عباره عن السوسته و العتله السوسته بتركب تحت العتلة - القطعة السوده - هتلاقي بروز صغير كده ف القطعه دي و و في مجري عندك ف المسدس و سهلة ان شاءالله .. ولو كلامي غلط ان شاءالله الخبراء يدخلوا و يفيدونا
__________________
لا إله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين
_SAIKO_
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى _SAIKO_
زيارة موقع _SAIKO_ المفضل
البحث عن كل مشاركات _SAIKO_