رد: انقذوووونى ارجوكم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _SAIKO_
سوسته تعليق الاجزاء عباره عن السوسته و العتله السوسته بتركب تحت العتلة - القطعة السوده - هتلاقي بروز صغير كده ف القطعه دي و و في مجري عندك ف المسدس و سهلة ان شاءالله .. ولو كلامي غلط ان شاءالله الخبراء يدخلوا و يفيدونا

|
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|