رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora
السلام عليكم يارب يكونو الاخوة والاخوات في المنتدى بخير وصحة ديما ان شاء الله وبعد احب انا اقول للاخ الباشق ابن الميدان انا عندي اسعداد اخدها منك اشتريها زي ما بعد الاخوان عرض قطع غيار لاني عندي وحدة اختها واكيد هتنفعني لو حضرتك حبيت انا مستعد وده رقم تليفوني للجدية 01281090830 واسمي محمد ابو فارس ارجو الرد وشكرا اااا ولكل اخواني في المنتدى جزير الشكر
|