الموضوع
:
فوائد أكل السمك
عرض مشاركة واحدة
13-04-20, 12:57 PM
#
5
loverlover
عضو مميز جداً
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى:
333
رد: فوائد أكل السمك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady
السمك هو اخف اكله فى الدنيا . انا عن نفسى ممكن اكل سمك طول عمرى من غير ما اخاف من السمنه و امراضها
عندك حق والله السمك دة فعلا اكلةخفيفة جدا ولاتسبب اي مشكال من اي نوع
نورت الدنيا كلها ياكبير والله
__________________
http://im34.gulfup.com/JKTwd.jpg
loverlover
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى loverlover
زيارة موقع loverlover المفضل
البحث عن كل مشاركات loverlover