اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى
مفيش حاجة اسمها صعب دة وهم
يمكن فتحة بسهولة
بتوفيق
|
بشمهندس . محمد مكاوى ازى حضرتك والله العظيم اى مشاركة بتعملها الواحد بيتعلم منها حاجة جديدة -- خلينا بقى فى المهم ههههههههههه ازاى بقى ممكن نفتح الروم 9 ملى بسهولة و بدون لما نضغف او ناثر على الماسورة لان كلام حضرتك دة بناء علية هايخلينى حشترى روم من بكرة