اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el7awi
تسلم ايديك مسدس فظييييييييييييع وواضح ان حضرتك بتعز المسدسات الساقية اوي
|
والله فعلا انا مش هكذب علي حضرتك انا بعزهم اول سلاح شلته كان ساقيه ولحد النهارده مشترتش سلاح ساقيه وهان عليا ابيعه و بحب اشوف فيديوهاتهم دايما مشكور عالرد ومنور الموضوع وسعيد انه عجبك