رد: طلب مشورة من صيادين المنتدى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدفتحىمحمد
طالع مرسى مطروح فى اول شهر ستة وعاوز اعرف اماكن صيد كويسة والطعم المستخدم وكمان لو فى رحلات تسقيط بتطلع منين
وشكرا
|
فيه ناس بتقول شاطىء الابيض و ناس تانيه بتقول ميناء حشيش او قريه اندلسيه و الله اعلم
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|