اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator
انا شايف انك تنصحه بدل مايجيب الكرال ويزهق منها وبعدين يدور على حاجه احسن فيجيب مثلا نوريكا وبعدين العمليه تسخن معاه ويجيب جامو رويال وبعد طلعه واتنين وتلاته يبدا يطمع وعينه تزغلل على ديانا ويشتريها ويبقى مش مصدق نفسه وبعدين ينزل رحلات صيد ويتعرف على ناس على انهم صيادين وبعدين واحد فيهم يديلو بمبه
فيتعقد الراجل ويبيع البندقيه ويقرر يطلع رحلات ويصور بس
نصيحه يشترى كاميرا افضل هههههههههههههه
|
انت مش ممكن بصراحة
ربنا يجازيك خير , والله ضحكتنى
ليك وحشة كبيرة و ان شاء الله اشوفك فى أحسن حال
المهم عندك بندقية و لا داخل تهزر و بس؟