اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan
انت مش ممكن بصراحة
ربنا يجازيك خير , والله ضحكتنى
ليك وحشة كبيرة و ان شاء الله اشوفك فى أحسن حال
المهم عندك بندقية و لا داخل تهزر و بس؟
|
ههههههههه ربنا يباركلك طمنى عليك
شوف انا عندى واحده كرال طلعت عينى فترة وبعدين ظبطها مش التظبيط اللى فى دماغك حدافه وغيرة لا المهم بتضرب بس طبعا تجميعها حدث ولا حرج
ومقدرش افرط فيها لسببين ان اللى هياخدها هيدعى عليا كل مرة يستخدمها وتانيا ان دى بتاعت اللعب يعنى ممكن احط فيها ميه بصابون واعمل للعيال بيها فقاقيع هههههههههه
تحياتى وربنا يوفقك فى حاجه كويسه