اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator
ههههههههه ربنا يباركلك طمنى عليك
شوف انا عندى واحده كرال طلعت عينى فترة وبعدين ظبطها مش التظبيط اللى فى دماغك حدافه وغيرة لا المهم بتضرب بس طبعا تجميعها حدث ولا حرج
ومقدرش افرط فيها لسببين ان اللى هياخدها هيدعى عليا كل مرة يستخدمها وتانيا ان دى بتاعت اللعب يعنى ممكن احط فيها ميه بصابون واعمل للعيال بيها فقاقيع هههههههههه
تحياتى وربنا يوفقك فى حاجه كويسه
|
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
منور وربنا ومسوء سمعتنا