اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator
هههههههههههه ده نورك طمنى عليك اخبارك ايه واخبار العمليه ايه
انت سمعتك ذى الفل بس المشكله انك ماشى مع بندقيه سيئه السمعه
|
عملت جراحه بسيطه كده وماشى على علاج الحمد لله وربنا كريم جدا
ومش سيئه السمعه صدقنى
عارف اخف بس انا وانت تفضى عشان اعرف اشوفك وهثبتلك