اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده
عملت جراحه بسيطه كده وماشى على علاج الحمد لله وربنا كريم جدا
ومش سيئه السمعه صدقنى
عارف اخف بس انا وانت تفضى عشان اعرف اشوفك وهثبتلك
|
ربنا يتم شفاك على خير ان شاء الله
واثبتلك انا بالادله انها ماتنفعكش وخيرها فى غيرها هههههههه
معلش يا دكتور محمد انا دايما مبوظلك مواضيعك بس مصلحه ان الراجل يرجع فى كلامه ويشترى الكاميرا ههههههههه