اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator
ربنا يتم شفاك على خير ان شاء الله
واثبتلك انا بالادله انها ماتنفعكش وخيرها فى غيرها هههههههه
معلش يا دكتور محمد انا دايما مبوظلك مواضيعك بس مصلحه ان الراجل يرجع فى كلامه ويشترى الكاميرا ههههههههه
|
ربنا يخليك ويتقبل منك يا غالى ومتشكر لسؤالك وهى بندقيه كويسه فى طبعا الاحسن منها كتير بس مننكرش انها كانت سبب دخول الناس الهوايه ومازالو يقتنوها ومأديه
على فكره رغم انى مبقتش اضرب بيها الا ان لازم يبقى عندى وحده فى البيت