اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator
ربنا يتم شفاك على خير ان شاء الله
واثبتلك انا بالادله انها ماتنفعكش وخيرها فى غيرها هههههههه
معلش يا دكتور محمد انا دايما مبوظلك مواضيعك بس مصلحه ان الراجل يرجع فى كلامه ويشترى الكاميرا ههههههههه
|
انا متشكر لمجهودك معايا , انا كنت بفكر اشترى بندقية و ارجع أصطاد تانى , بس خلاص لغيت الفكرة و هكلم صاحبى و أخليه يغير هو كمان ...
هههههههههههههههههههههه