رد: طلب مشورة من صيادين المنتدى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدفتحىمحمد
مشكور اخى على الاهتمام والرد وباذن الله لما حد من مرسى هيكلمنى هعمل موضوع لافادة الاعضاء
|
ربنا يخليك يا استاذ احمد . و الله فكره كويسه لأن زى ما بيقولوا اهل مكه ادرى بشعابها
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|