عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-05-10, 01:04 PM   #4
mohamedatia
صياد قديم
 
الصورة الرمزية mohamedatia
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 2,627
معدل تقييم المستوى: 36
mohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: روم 96 وبرونى بى 4

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سرسور مشاهدة المشاركة
انا افضل الروم ار جى 96
الجديد 8 مم ولا انصح بتعديلة الى 9 مم
و سعرة جديد من 1800 الى 2100 جنيه
بالتوفيق
استاذ محمد
عندك حق فى ان الواحد ميعدلش فى طبيعه المسدس لان الى صنعه عمله كده كان ممكن يعمله 9 مم مش 8مم لان فى فرق فى كميه البارود بين العيارين وكمان فى المسدس من بيت النار لتحمل كميه الغاز
__________________
اللهم اكفنى شر نفسى
mohamedatia غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس