اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Egyptian_Destroyer
تقريبا.ده.مسدس.الماني.اصدار.يوماريكس.و.هو.شبيه.الح ي.والتر.بي.بي.كيه....والنوع.ده.مشهور.بضعف.الامان.. ..ولكنه.تحفه.فنيه.قديمه...والله.اعلم
|
هو فعلا يا باشا الأمان بتاعه مكسور وهو والتر المانى ppk 8 mm وشكرا على رد حضرتك بس يا ريت تقوللى يساوى كام فلوس علشان هشتريه