عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-06-03, 11:41 PM   #3
ehab.bob
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المدينه: المنيا
المشاركات: 224
معدل تقييم المستوى: 10
ehab.bob في بداية الطريقehab.bob في بداية الطريقehab.bob في بداية الطريقehab.bob في بداية الطريقehab.bob في بداية الطريقehab.bob في بداية الطريقehab.bob في بداية الطريقehab.bob في بداية الطريقehab.bob في بداية الطريقehab.bob في بداية الطريقehab.bob في بداية الطريق
افتراضي رد: لتانى مرة علشان الموضوع اتحذف مطلوب تقييم المسدس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Egyptian_Destroyer مشاهدة المشاركة
تقريبا.ده.مسدس.الماني.اصدار.يوماريكس.و.هو.شبيه.الح ي.والتر.بي.بي.كيه....والنوع.ده.مشهور.بضعف.الامان.. ..ولكنه.تحفه.فنيه.قديمه...والله.اعلم
هو فعلا يا باشا الأمان بتاعه مكسور وهو والتر المانى ppk 8 mm وشكرا على رد حضرتك بس يا ريت تقوللى يساوى كام فلوس علشان هشتريه
ehab.bob غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس