اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب علي
عرض رائع يا برنس و لو اني مالحقتش التخفيض ده .. بس فعلا هو رائع و عملي جدا عن تجربة شخصيه ...تسلم يا برنس
|
صدقني ده كان محجوز لالحد الاعضاء في المنتديات و نسيته تماما
و لسه لاقييه ياللا بقي غالبا العضو الفاضل شئ ما شغله
اشكرك لمشاركتك الكريمه يا بيبو باشا