اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momo44
استاذ ماجد من الناس اللى تحب تتعامل معاها
راجل محترم جداااااا
وحبوب جدا جداااااااااااااااااااااا 
|
ربنا يكرمك يا باشمهندس ده من ذوق حضرتك و فضل اخلاقك الكريمه
و لقد شرفني التعارف علي حضرتك و ربنا يديم المحبه
تحياتي لك اخي العزيز
و الف مبروك عليا معرفه انسان مهذب مثلك مثل كثيرين من اعضاء المنتدي الكريم