رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud
محمد بدر او الشيخ محمد راجل محترم لابعد الحدود
انت كمان يا وليد بك راجل قمة فى الاخلاق
مش ناوى بقة على اللى قولتلك علية
|
اية الجمال ده وانا بقول الموضوع نور وزاد نوره كده لية اتاريك يا استاذنا معلق علية
اما بخصوص الموضوع اياه لو انت شايف اني اقدر افيد واسد فية انا موافق يا باشا
وطبعا ده يشرفني وشرفني اكتر مرورك وتعليقك الجميل كالعادة
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق """"
علي ابن ابي طالب
|