رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو
ربنا يديم المحبة بين قلوبنا
وفعلا الاستاذ محمد راجل محترم جدا مع اني ماقبلتوش ولكن كلمته في التليفون عن طريق صديق له وحتى اصدقاءه فعلا ناس محترمه جدا جدا
|
بالتأكيد يا مورو كلامك تمام وتعليقك مشرف
............ اللهم جمع القلوب علي محبتك وطاعتك ولا تفرق الشمل ابدا
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق """"
علي ابن ابي طالب
|