رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
وانا هقول كلمه حق لله انا قابلت محمد بدر راجل فعلا على خلق ومحترم ولكن قابلت ناس كتير جدا من المنتدى منهم ناس معروفه ومنهم ناس مش معروفه اوى كبار فى السن وصغيرين فى السن بجد مقابلتش حد من المنتدى ده الا شديد الاحترام مش محترم بس وهذا فخر واعتزاز ليا شخصيا بالانتماء بالعضويه لهذا المنتدى المحترم
|