رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar
وانا هقول كلمه حق لله انا قابلت محمد بدر راجل فعلا على خلق ومحترم ولكن قابلت ناس كتير جدا من المنتدى منهم ناس معروفه ومنهم ناس مش معروفه اوى كبار فى السن وصغيرين فى السن بجد مقابلتش حد من المنتدى ده الا شديد الاحترام مش محترم بس وهذا فخر واعتزاز ليا شخصيا بالانتماء بالعضويه لهذا المنتدى المحترم
|
تمام يا ابو عمار يا جميل وانت كمان من الرجال المحترمين مشكور علي مرورك
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق """"
علي ابن ابي طالب
|