رد: اللقاء الأول لأاحد اعضاء المنتدي والأصدقاء
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbadr
الحمد لله اولا على نعمة الاخوه فى الله واشكر المولى عز وجل على وجودى فى هذا المنتدى الذى تشرفت بكل اعضائه المحترمين فمعرفة الرجال كنوز والمنتدى فعلا مليان كنوز وانا الذى ازددت شرف بمقابلتك يا وليد باشا بجد الواحد ميشبعش من قعدتك وكانت مفاجأه حلوى ليه ان احنا طلعنا جيران اسال الله ان يديم المعروف بيننا جميعا وان يجعلنا اخوه متحابين فيه
|
الله يبارلك في عملك واولادك وال بيتك اجمعين
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق """"
علي ابن ابي طالب
|