اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير
موضوووووووووووووووووووووووووووووع رائع رائع رائع ياض يا محمد
احلى تقييم يا ىااجمل الاعضاء
وشكلك تستحق وسام
|
هو انا شفت منك خاجة بقالى شهر من يوم ماخدت البندقيه فين ياعم التقييم ورينا نفحة من نفحاتك هههههههههههههه
منور ياكبير الموضوع