موضوع للمناقشه (فضفضه)
ليه الحكومه واقفه التراخيص طب ده بيخلي الناس تشييل غير مرخض طب انتو مستفدين ايها الشعب ولا الحكومه طب اهلي سينا معاهم من اول الجرينوف لحد صواريخ جراد و هاون ولا حد بيكلمهم و بيترجوهم يسلموا السلاح هههه و هيدوهم تصريح اصلهم حمير عشان يسيبوا جرينوف و يخدوا مسدس اما لو واحد ابن ناس و محترم و معاه مسدس رش حتي مش حي بياخد حبس زي صاحب استاذ مورو
تاني حاجه بيقولوا امريكا بتشجع بيع السلاح صح عشان كده فيه عصابات مسلحه كتير علي الاقل لو حرامي هجم هتلاقيهوم قتلو و غير كده مفيعتقل سياسي نظام امني فيدرالي بقي fbi فاكرين طبعا حادثه مبني الداودين في امريكا معاهم سلاح بس الشرطه مماتش منها عير واحد ليه عشان تدريب صح و تسليح صح الصح
عشان كده السلاح حلم لكل المصرين لان فعلا الافلام الاكشن لحست الدماغ ده ميمنعش ان السلاح في اغلب الاوقات مفيد و ياريت الناس تدخل تقول رأيها
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله
عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر
مهما راحت روح الفكره مش هتموت
الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام
 كيرو
|