الموضوع
:
تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
عرض مشاركة واحدة
13-07-01, 03:11 PM
#
4
elmasrey123
صياد قديم
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى:
431
رد: تحيه لبورسعيد والسويس والاسماعيليه رجاله القناه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato
هي فين السياسه دي تحيه لرجاله مدن القناه عشان العدوان الثلاثي مفيهاش سياسه
معلش ياصاحبى البوست كان فى الموضوع التانى وسيبك الشئ الى هناك ده الى اسمه الكنج
__________________
elmasrey123
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى elmasrey123
البحث عن كل مشاركات elmasrey123