اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man
لعلمك الحكومه معاها حق لانها لو سمحت بكده كل مصر هتشتري سلاح وهيبقى في انفلات امني فظيع مش هتقدر تسيطر عليه الحكومه ...الكلام الي انت بتقول عليه ده لو ان الشعب متحضر ومفيش في بلطجه ويكون فيه شرطة على اعلى مستوى وبتهيالي ده مستحيل يحصل يبيشو
|
لا ياكبير الحكومه ماعندهاش حق لما تحصل خناقه وناس تنزل بالالي تضرب نار وتقولي الحكومه عندها حق امال انا ادافع عن نفسي وبيتى وعرضي واهلي ازاي وكلنا عارفين ان مافيش عندنا شرطه على اعلى مستوي ولا حاجه وبعدين ياكبير مصر فيها انفلات امنى من 3 سنين وبرده الحكومه مش قادرة تسيطر عليه
خليها على الله