عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-02, 03:32 PM   #8
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

 
الصورة الرمزية وليد سالم
 
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء

ديما منورين المكان بوجودكم ومخلينه ليه حس ورونق جميل

والله يا مصري انا لسة داخل دلوقتي امبارح جيت من الشغل الساعة واحده بليل ومقدرتش اواصل واديني دخلت ارد علي الموضوع وبردو نازل الشغل دلوقتي
المبني باه عامل زي خلية النحل بسبب الاوضاع الراهنة وكمان دخول رمضان
وكل يوم بيجيلي صداع رهيب بسبب الضغوط والارهاق والحركة الكتير في كل استديوهات المبني للتنسيق بين هنا وهناك
وكل يوم مشاكل ربنا يعدي اليومين دول علي خير



: pleur:
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق
""""
علي ابن ابي طالب


وليد سالم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس