الموضوع
:
هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
عرض مشاركة واحدة
13-07-02, 03:47 PM
#
9
elmasrey123
صياد قديم
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى:
431
رد: هاااااااااااااااااااااااااام جدا وعااااااااااااااااااجل لادارة المنتدي والاعضاء
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم
ديما منورين المكان بوجودكم ومخلينه ليه حس ورونق جميل
والله يا مصري انا لسة داخل دلوقتي امبارح جيت من الشغل الساعة واحده بليل ومقدرتش اواصل واديني دخلت ارد علي الموضوع وبردو نازل الشغل دلوقتي
المبني باه عامل زي خلية النحل بسبب الاوضاع الراهنة وكمان دخول رمضان
وكل يوم بيجيلي صداع رهيب بسبب الضغوط والارهاق والحركة الكتير في كل استديوهات المبني للتنسيق بين هنا وهناك
وكل يوم مشاكل ربنا يعدي اليومين دول علي خير
: pleur:
يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
__________________
elmasrey123
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى elmasrey123
البحث عن كل مشاركات elmasrey123