الموضوع
:
لو تكرمتوا
عرض مشاركة واحدة
13-07-03, 05:58 AM
#
4
el7awi
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المشاركات: 483
معدل تقييم المستوى:
7
رد: لو تكرمتوا
شكرا يا استاذ طارق وانا اشتريتة بالفعل امبارح من احد التجار بالمنتدي بس للاسف تقفيلة مش اد كدة مش زي القديم اللي كان معايا
el7awi
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى el7awi
البحث عن كل مشاركات el7awi