الموضوع: لو تكرمتوا
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-03, 05:58 AM   #4
el7awi
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المشاركات: 483
معدل تقييم المستوى: 7
el7awi مستواه غير معروفel7awi مستواه غير معروفel7awi مستواه غير معروف
افتراضي رد: لو تكرمتوا

شكرا يا استاذ طارق وانا اشتريتة بالفعل امبارح من احد التجار بالمنتدي بس للاسف تقفيلة مش اد كدة مش زي القديم اللي كان معايا
el7awi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس