رد: شبكة أخبار إسرائيل i.n.n || بتنسيق إسرائيلي..الجيش المصري يستعد لهجوم سيناء
اسرائيل مبتعملش حاجه لله اتاكد ان ليها مصلحه ومصر مش هتعمل حاجه لله مع الكيان الصهيوني تاكد برضه ان فيه مصلحه ومصلحه اسرائيل اخلاء سيناء من البؤر الاجراميه لان دي تهديد صريح ليها عن طريق مباشر بالصواريخ او غزه او المجاهدين لان لو مصر بدات تلمهم ممكن يهربوا لغزه ومصلحه مصر برضه كذلك واعتقد حاجه تانيه كمان
__________________
يا أيــهُا الرآجونْ مِنْهُ شَفاعَة , صَلوا عَليه وسَلموا تسَليمْـــــــا
|