عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-08, 10:11 PM   #1
bastin
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 5
bastin مستواه غير معروف
افتراضي سؤال للخبراء بخصوص سوستة الامان

لو سمحتو ياجماعه انا فكيت الابره كنت بغيرها و فى سوسته صغيره اللى فى الصوره وقعت مش عارف اركبها تماما و اكتشفت ان السوسته دى هى اللى بتمسك الامان بتاع المسدس لو سمحتو اللى يعرف ازاى السوسته دى بتركب و فين بظبط ياريت يقولى عشان بقالى يومين مش عارف اركبها
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	20130708_220849-1.jpg‏
المشاهدات:	119
الحجـــم:	14.4 كيلوبايت
الرقم:	54432  
bastin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس