رد: رمضاااااااااااااااااااااااان كريم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسواق حمزاوى
كل سنه وانتم بخير يا اعضاء المنتدى الكرااااام
رمضااان كريم ويارب تكون سنه سعيده عليكم يارب
وعلى المسلمين جميعااااا
تحياتى حمزاوووى
|
وانت بالف صحة وسلامة ورزق موفور ببركة الله والله اكرم
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق """"
علي ابن ابي طالب
|