عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-11, 05:06 PM   #2
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب

انا شايف ان دة تخويف وارهاب اكتر من انه يكون تحذير

لأن حتى الآن ماحصلش ان اي حد لاحظ وجود اي جسم غريب في اي مكان

وانا بصراحة مش عارف ايه اللى خلاهم يطلعوا البيان دة فى التوقيت دة ؟؟؟؟؟

ربنا يصلح الحال ويعدي الأيام اللى جاية دي على خير
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس