رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب
انا شايف ان دة تخويف وارهاب اكتر من انه يكون تحذير
لأن حتى الآن ماحصلش ان اي حد لاحظ وجود اي جسم غريب في اي مكان
وانا بصراحة مش عارف ايه اللى خلاهم يطلعوا البيان دة فى التوقيت دة ؟؟؟؟؟
ربنا يصلح الحال ويعدي الأيام اللى جاية دي على خير
|