اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover
انا شايف ان دة تخويف وارهاب اكتر من انه يكون تحذير
لأن حتى الآن ماحصلش ان اي حد لاحظ وجود اي جسم غريب في اي مكان
وانا بصراحة مش عارف ايه اللى خلاهم يطلعوا البيان دة فى التوقيت دة ؟؟؟؟؟
ربنا يصلح الحال ويعدي الأيام اللى جاية دي على خير
|
تم تفجير قنبلة فى بورسعيد وسط المتظاهرين.
تم العثور على قنبلة عند كوبرى الجامعة بجوار محطة المترو.
أظن ده أجراء طبيعى تحذير المواطنين ووضع رقم خط ساخن لاستقبال اى بلاغ.
ربنا يهدى الحال يارب.