عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-11, 05:22 PM   #2
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: تحذير من وزاره الداخليه قطاع الامن الوطني لكل من يري جسم غريب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
تم تفجير قنبلة فى بورسعيد وسط المتظاهرين.
تم العثور على قنبلة عند كوبرى الجامعة بجوار محطة المترو.
أظن ده أجراء طبيعى تحذير المواطنين ووضع رقم خط ساخن لاستقبال اى بلاغ.
ربنا يهدى الحال يارب.
المشكلة ان الخبر دة انتشر جدااااا على مواقع التواصل الاجتماعي
والناس كلها بقت مرعوبة .. وكل واحد دلوقتي بيشوف كانز مرمية في الشارع يقولك قنبلة

ربنا يستر ويعدي الايام اللى جاية على خير .. انا كل اللى كان هاممنى عدم ترويع المواطنين بس مش اكتر
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس