اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152
تم تفجير قنبلة فى بورسعيد وسط المتظاهرين.
تم العثور على قنبلة عند كوبرى الجامعة بجوار محطة المترو.
أظن ده أجراء طبيعى تحذير المواطنين ووضع رقم خط ساخن لاستقبال اى بلاغ.
ربنا يهدى الحال يارب.
|
المشكلة ان الخبر دة انتشر جدااااا على مواقع التواصل الاجتماعي
والناس كلها بقت مرعوبة .. وكل واحد دلوقتي بيشوف كانز مرمية في الشارع يقولك قنبلة
ربنا يستر ويعدي الايام اللى جاية على خير .. انا كل اللى كان هاممنى عدم ترويع المواطنين بس مش اكتر