اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover
المشكلة ان الخبر دة انتشر جدااااا على مواقع التواصل الاجتماعي
والناس كلها بقت مرعوبة .. وكل واحد دلوقتي بيشوف كانز مرمية في الشارع يقولك قنبلة
ربنا يستر ويعدي الايام اللى جاية على خير .. انا كل اللى كان هاممنى عدم ترويع المواطنين بس مش اكتر
|
رأيى الشخصى ان الجميع يجب ان يكون متيقظ وحذر جدا الايام القادمة.
ربنا يسترها على الجميع يارب.