اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Orabi
بلاااااااااااااااااااااش بلاااااااااااااااااااش بلااااااااااااااش الأمينو بيدي شكل جميل للجسم لو بتتمرن كويس معاه بس بيأثر علي الكله و الكبد و مع الوقت بيأثر علي الذكوره و كمان لو بطلت تمارين شويه بعد كده كل الأمينو ده هيرمي معاك كمية شحوم و دهون و تخن أجارك الله. حضرتك خليك في التمرين الطبيعي أحسن.
|
ماشى ياعمنا هنعديها المرة دى



