13-07-15, 12:49 AM
|
#2
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
|
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
مش عارف ده القسم الصحيح ولا لأ
بس ياريت المشرفين محدش يمسح الموضوع عشان تعبت فيه فعلا والله وعشان الفايدة تعم 
|
|
|