عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-15, 01:03 AM   #4
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
يا معالى الباشا ملياااااااااااااااااااااااااااار شكر على المجهود الجبار
ةول واعلى تقيييم منى
تقييم من اللى هو ابو كتير ده
هجرب واقولك

هشام باشا سمير بذات نفسه
ربنا يخليك يا باشا ودي اقل حاجة اقدمها لمنتدنا الغالي
وجرب وقولي
تحت امرك يا باشا
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس