13-07-15, 01:03 AM
|
#4
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
|
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير
يا معالى الباشا ملياااااااااااااااااااااااااااار شكر على المجهود الجبار
ةول واعلى تقيييم منى
تقييم من اللى هو ابو كتير ده
هجرب واقولك
|
هشام باشا سمير بذات نفسه 
ربنا يخليك يا باشا ودي اقل حاجة اقدمها لمنتدنا الغالي
وجرب وقولي
تحت امرك يا باشا
|
|
|