13-07-15, 01:07 AM
|
#5
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
|
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
ههههههههههههههههههههه
ده انا مخدتش بالي
ربنا يخليك يا باشا علي التقيم وشكرا جدا
انا مش مصدق نفسي يا جدعان
|
|
|