13-07-15, 01:18 AM
|
#7
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
|
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم
مجهود مشكور علية يا ابو حميد ومعلومات غاية في القيمة وتم نقل الموضوع الي الموضوعات العامة
|
ربنا يخليك يا باشا واهم حاجة تستفيدوا منه
وانتظروا بكرة نفس الموضوع للاندرويد 
وشكرا علي التقييم
ويا جدعان بالراحة عليا في التقييم والنبي انا مش متعود علي الارقام دي
|
|
|