رد: ابشع جريمه في تاريخ البشريه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheLegnedkiller
هههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يسترها بعد رمضااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان 
شرفني مرورك يا استاذ وليد
|
ههههههههههههههههههههههههههههه
  
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق """"
علي ابن ابي طالب
|