اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123
مين عبد الرحمن ده بيبيع ايه بالظبط وبعدين يابو عمار انا مش جاى اشترى انا جاى اغرم اى حد فيكم انته او وليد او محمد بدر او الى هنبقه عنده ياقوت حسبة 1000 جنيه هههههههههههههههه
|
وانا يعم مش هردلك كلمه وعلشان هتشرفنى مش هحسبهولك الف جنيه كمان هحسبهولك 975 جنيه ده علشان هتشرفنا بس