13-07-15, 03:13 PM
|
#9
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
|
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم
يا صديقي نحن لا نعطي التقييمات لمن يطلب ولكن كثيرا ما نعطي التقييم لمن يستحق وموضوعه جديد ومميز وانت فعلا تستحق التقييم لانك شخص جدير بالاحترام وموضوعك جديد ومميز ايضا وبالتوفيق بعون الله يا ابو حميد
|
شكرا جزيلا يا باشا 
وياريت اللي جرب منكم حضرتك او هشام باشا سمير يطمني عشان لو في حد عنده مشكلة ممكن نحلها ان شاء الله
|
|
|