اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover
حبيبى يا هندسة .. عامل ايه
واااااااااااااااحشنا جدااااااااا والله
اتمنى انك تكون بخير ونورت بيتك تاني ياكبير
خالص تحياااااااااااااتي
|
حبيب قلبى محمد باشا شرفنى مرورك يا اكسلانس ثم انك اللى واحشنا اكتر يا حبيب قلبى انا بخير والحمد لله ورمضان كريم