عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-16, 01:07 AM   #13
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

والله مش مصدق ان كل الصيادين الكبار دول في موضوعي المتواضع


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi مشاهدة المشاركة
تسلم إيدك يا باشا مجهود أكثر من رائع بس هبلغ أبل عليك ههههههههه
شكرا جزيلا يا باشا
وبعدين أهون عليك يا باشا !!


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو مشاهدة المشاركة
واللي معاه جي تايد يعمل ايه ههههههههههههههههه
تسلم ياكبير ع المجهود
واحلى تقييم
عليا النعمة يا باشا لو ليهم استور كنت ضبطتك بس والله بجد مش بفهم فيهم اي حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud مشاهدة المشاركة
احلى تقييـــــــــــــــــــــــــــم للموضوع الجامد
شكرا يا محمد باشا

ورمضان كريم
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس