13-07-16, 01:07 AM
|
#13
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
|
رد: هدية لحاملي الايفون والايباد
والله مش مصدق ان كل الصيادين الكبار دول في موضوعي المتواضع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
تسلم إيدك يا باشا مجهود أكثر من رائع بس هبلغ أبل عليك ههههههههه 
|
شكرا جزيلا يا باشا 
وبعدين أهون عليك يا باشا !!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو
واللي معاه جي تايد يعمل ايه ههههههههههههههههه
تسلم ياكبير ع المجهود
واحلى تقييم
|
عليا النعمة يا باشا لو ليهم استور كنت ضبطتك بس والله بجد مش بفهم فيهم اي حاجة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud
احلى تقييـــــــــــــــــــــــــــم للموضوع الجامد
|
شكرا يا محمد باشا
ورمضان كريم
|
|
|