الموضوع: في اعماق البحر
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-18, 01:13 PM   #4
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

 
الصورة الرمزية وليد سالم
 
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: في اعماق البحر

هي صحيح منحوتات غاية في الروعه بس والله علي راي المصري العالم دي مش لاقية حاجة تعملها قاموا قعدوا يلعبوا في الطين هههههههههههههههههههههههه

تسلم علي الموضوع الجميل يا هوجان والصور الروعه
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق
""""
علي ابن ابي طالب


وليد سالم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس