اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم
الموضوع طلع فشنك يا رجالة والحكاية طلعت مجرد تهييس وفشر اعلامي كالعادة ملي ورق جرايد لزوم الاستهلاك العقلي للناس كالمعتاد
|
عرفت ازاي ياريس ؟؟؟؟
ياريت تجيب لي دليل وااااااااااحد بس على كلامك دة
عشان انا نفسي ابشر ناس بالكلام دة .. بس محتاج دليل